niedziela, 23 marca 2014

motylek na jajeczku


Wiosennie się zrobiło za oknem, a w związku z tym także u mnie w domu:). 
Mam dla Was dla odmiany decoupagowego motylka na jajeczku.
Początkowo miał to być bardzo prosty decoupage, bez żadnych spękań :P.
Jednakże poczułam mały niedosyt po ukończeniu pracy i postanowiłam użyć jeszcze dwuskładnikowego lakieru postarzającego do spękań. Bardzo lubię ten lakier bo spękania są bardzo delikatne. Idealnie nadaje się do ozdabiania niewielkich przedmiotów. 


W powstałe spękania dodatkowo wtarłam pastę postarzającą w kolorze starego złota, a na koniec zrobiłam  jeszcze kropkowanie.

A oto efekt końcowy.




5 komentarzy:

  1. Wyszło prześlicznie. ;) Ta faktura jest przepiękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wiosenna ozdoba:) a u mnie w ogrodzie już od kilku dni obserwuje pierwsze wiosenne motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Gosiku :)Wspaniałe to jajo wyczarowałaś...ja to do spękań tak nie bardzo bo obawiam się,że mi nie wyjdzie...Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko musisz koniecznie spróbować!. Akurat spękania dwuskładnikowe są według mnie dużo prostsze niż jednoskładnikowe:P Trzymam kciuki:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za zaproszenie, na pewno zajrzę na twojego bloga, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń