sobota, 29 marca 2014

różane jajeczko



 Ponownie jajeczko:), lecz tym razem w różanej odsłonie.
Wzór wydzierałam metodą na mokro, która idealnie sprawdza się przy bardzo drobnych motywach. 


Po przyklejeniu różyczek postanowiłam dodać delikatne cieniowanie, aby nadać głębi.  
Oczywiście nie mogło zabraknąć kropkowania, które dopełnia całą pracę :).
 Na koniec całość polakierowałam bardzo fajnym aquagelem, który po 1-krotnym położeniu daje wrażenie 3 warst.
 Naprawdę to działa, jedyna wada tego preparatu to długi czas schnięcia.
 Stosowałyście może kiedyś taki żel ?
 Będzie mi miło jeżeli podzielicie się ze mną waszymi opiniami, doświadczeniami na ten temat.







3 komentarze:

  1. prześliczne jajeczko:) zaciekawiłaś mnie tym aquagelem pierwszy raz o czymś takim czytam ale efekt na jajeczku jest świetny także warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, ten mój preparat jest z firmy TO-DO, polecam jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest REWELACYJNE! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. :))

    OdpowiedzUsuń