środa, 16 kwietnia 2014

różane jajeczko


Kolejne jajeczko:) z moim ulubionym motywem różanym.
 Jednak tym razem dla odmiany ze spękaniami jednoskładnikowymi. 
Bardzo rzadko je stosuję, ponieważ preparat ten strasznie długo schnie, a ja raczej jestem osobą niecierpliwą:). 
Najlepiej pozostawić go do wyschnięcia na całą noc. 
. Z tym preparatem  do spękań różnie bywa, ale efekt końcowy pozytywnie mnie zaskoczył. 
Jestem bardzo zadowolona ze spękań są idealne.
Preparat nałożyłam na całą powierzchnię jajeczka, dlatego farba pod różyczkami również popękała. Motyw za bardzo się unieczytelnił, dlatego postanowiłam podmalować kwiatki od spodu i pozostawić spękania tylko między nimi. 
A Wy jakie macie doświadczenia ze spękaniami ?
Czekam na Wasze opinie:)
Pozdrawiam.

A oto efekt końcowy.






2 komentarze:

  1. Ale cudne! Nie mogę od niego oderwać wzroku! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszły Ci te spękania i w ogóle przepiękne jajeczko:)

    OdpowiedzUsuń