sobota, 17 maja 2014

lawendowa herbaciarka


Pogoda za oknem mało wiosenna,
 a na takie chłodne deszczowe dni najlepsza jest rozgrzewająca herbatka.

W związku z tym mam dzisiaj dla Was niewielką klasyczną herbaciarkę.
Do wykonania jej użyłam motywu lawendowego. 
Nie chciałam za bardzo przesadzać z mnogością wzorów, ale czegoś mi brakowało, nie mogłam się oprzeć pokusie i postanowiłam dodać jeszcze małego rudawego motylka w rogu wieczka.

A oto efekt końcowy :)

Wnętrze skrzyneczki dla ożywienia pomalowałam farbką w kolorze lawendowym.








3 komentarze:

  1. Śliczna ,delikatna :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Rzeczywiście motylek bardzo pasuje i dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny drobiazg :) Dzięki motylkowi nie wydaje się pusta, bardzo ładnie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń