środa, 28 maja 2014

skrzyneczka z przebiśniegiem


Urodzinowa skrzyneczka na biżuterię dla posiadaczki pokaźnej kolekcji damskich błyskotek :P 
 Co prawda pora na przebiśniegi już minęła, jednak motyw sam w sobie jest prześliczny i nie tylko mnie zauroczył :) Na dodatek idealnie pasuje do wnętrza mieszkanka solenizantki :)

Skrzyneczka  jest delikatnie postarzona. Przetarcia wykonałam sposobem przy użyciu świeczki. 
Nie chciałam za bardzo przesadzić z dodatkami więc na koniec dodałam tylko cieniutką szarą koronkę.

A oto efekt końcowy :)







4 komentarze:

  1. Cześć Gosiczku :)Oj tak świetny motyw wybrałaś na pudełeczko...jest takie delikatne i subtelne ,a koroneczka dodaje jeszcze większego uroku :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzyneczka. Obdarowanej na pewno sie spodoba, bo mi bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło. Solenizantka na pewno była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocza skrzyneczka. Uwielbiam przebiśniegi. :D

    OdpowiedzUsuń