niedziela, 6 lipca 2014

skrzyneczka ślubna


Powrót po urlopie wakacyjnym jest naprawdę ciężki. 
Narobiło mi się strasznie dużo zaległości, ale obiecuję teraz już zabieram się do pracy :P

Jeszcze przed wyjazdem zrobiłam na specjalne zamówienie kuferek na prezent ślubny.
Skrzyneczka miała być delikatna i romantyczna, ponadto miał się na niej pojawić różowy kwiatek. 
Mam nadzieję, że udało mi się spełnić wszystkie kryteria.

Motywy wydzierałam metodą na mokry pędzel. Ta metoda daje bardzo naturalny efekt wtopienia się wzoru w podłoże. 
W związku z tym, że serwetka miała kolorowe tło, dodałam delikatne cieniowania.
Napisy wykonałam za pomocą preparatu do transferu. 
Wiem, że są różne sposoby nanoszenia napisów i większość z nich próbowałam z różnym rezultatem :P Jednak tą metodą uzyskuję najlepsze efekty :)
A Wy jakiej metody używacie do transferu ?











Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Aaaaaaaa! Podziwiam! :) Dla mnie to prawdziwe dzieło sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna na ślub. Piękne są te Twoje drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna skrzyneczka na pamiątki ślubne :)A jeśli chodzi o transfer to ja robię go na lakier akrylowy -połysk i dalej tak jak zawsze kulanie i na razie odpukać puk,puk wychodzi nieźle...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń