sobota, 15 lutego 2014

kwiatowe girlandy


Kwiatkowe girlandy w pastelowych kolorach.

Delikatne pastelowe kolorki nastrajają mnie wiosennie. Mam nadzieję, że tym postem przywołam wiosnę.

Tym razem mam dla was kwiatkowe girlandy.
Wykonała ja moja mama na szydełku z kordonków w pastelowych kolorach.
Girlandy będą przepiękną ozdobą dziecięcego pokoiku. Można je zawiesić na ścianie, ulubionym zdjęciu rodzinnym, łóżeczku dziecięcym albo po prostu na klamce od drzwi.












Malutka girlanda w słodkich kolorach.




2 komentarze:

  1. Urocze girlandy kwiatkowe...takie delikatne,wiosenne,pastelowe :)Podziwiam osoby,które operuja szydełkiem czy drutami bo ja nie mam cierpliwości do takich spraw :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podziwiam osoby, które szydełkują. Kiedyś próbowałam, ale nie szło mi najlepiej:P i tak nie dorównam mojej mamie, która jest mistrzem szydełka. Wszystkie szydełkowe prace na blogu są jej autorstwa:)

      Usuń