sobota, 1 lutego 2014

Zostałam Wyróżniona i Moje Nominacje

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominację Ance z bloga http://colorowankaa.blogspot.com/
Zapraszam wszystkich do odwiedzin jej bloga wnętrzarskiego.


Zasady przyznawania nagrody :

Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania które dostałam od Anki i moje odpowiedzi:

1.Aktualnie czytam?
"Ciemno, prawie noc" Joanny Bator, jestem na 108 stronie i nie mam czasu skończyć :/.
2.Film, który polecam na długie zimowe wieczory i dlaczego?
"List w butelce", jest równie przygnębiający, jak długie zimowe wieczory.
3. Zwierzątko w moim domu?
 Nie mam żadnego zwierzątka.
4. Podróż marzeń ?
Cinque Terre, jest to fragment riwiery liguryjskiej we Włoszech.
5. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Muminki.
6.Przypadek czy przeznaczenie ? Proszę uzasadnić odpowiedź.
Wierzę w przeznaczenie. Wychodzę z założenia, że każda z osób, które spotykam pozostawia pewien wpływ na moje życie – nawet jeśli jest to osoba, którą spotykam przypadkowo.
7.Osiągnięcie/sukces życiowy, z którego jestem zadowolona najbardziej?
Nie mam czegoś takiego jak sukces życiowy, każde nawet niewielkie pozytywne doświadczenie traktuje jako swój mały sukces. 
8.Czy pamiętasz blog, który przeczytałaś po raz pierwszy w życiu?
Niestety, nie pamiętam pierwszego bloga.
 9.Mam słabość do ...?
Wszelakich dodatków do domu. Uwielbiam ramki na zdjęcia, świeczki, latarenki, saszetki zapachowe, wszystko.:)
10.Jakie zajęcie domowe lubisz najbardziej a jakiego nie znosisz?
Moją znienawidzoną domową czynnością jest mycie okien. Natomiast lubię odkurzać i robić porządki w szafach.
11.Jak myślisz, co będziesz robić na emeryturze?
Ciężkie pytanie, szczerze mówiąc nie zastanawiałam się, mam nadzieję, że będę mogła w 100% poświęcić się mojemu hobby.

 Do zabawy zapraszam, a tym samym nominuję: 

11. http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

A oto moje pytania do was dziewczyny:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Z której ze swoich prac (na blogu) jesteś najbardziej dumna?
3. Skąd się wzieła twoja pasja?
4. I jak długo już trwa?
5. Twój ulubiony kolor?
6. Skąd czerpiesz inspirację do tworzenia?
7. O jakiej porze dnia wpadają ci do głowy najciekawsze pomysły?
8. Twoja ulubiona książka?
9. Twoja ulubiona pora roku?
10. Jakiej muzyki słuchasz kiedy tworzysz?
11. Twoje życiowe motto?

Pozdrawiam i życzę udanej zabawy:)


12 komentarzy:

  1. śliczne prace tworzysz i dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie za wyróżnienie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. Chyba u ciebie jeszcze nie byłam. Ładne prace robisz. Jako że już bawiłam się w tą zabawę i wyróżniłam już 11 blogów to odpowiem na pytanka tu.
    1. chciałam podzielić się swoimi pracami z innymi, chciałam poznać innych któzy podobnie jak ja zjmują się ręcznie robionymi kartkami.
    2 Trudno powiedzieć. Co jakiś czas zdarza się że moja własna praca bardzo mi się podoba.
    3. Gdyby nie pewna osoba i miejsce w którym kiedyś mieszkałam to pewnie nie byłabym teraz scraperką
    4. 5lat
    5. Zielony (limonkowy)
    6 Z głowy :)
    7.Zazwyczaj jest to wczesny i późny wieczór:)
    8.Książki Paula Coelho
    9 Jako jedna z nielicznych lubię jesień
    10 przeważnie mam włączony telewizor lub w ciszy
    11 Zło zwyciężaj dobrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dziękuję za odpowiedzi, za miłe słowo i gratuluję stażu. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z decoupagiem i scrapbookingiem:) Decoupagiem zajmuję się od roku, a scrapbooking to naprawdę świeża sprawa, bo zaledwie 3 miesięczna :P Pozdrawiam

      Usuń
  4. Witaj. :) Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie i wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło. ;) Jednakże z powodu, że już 2 razy wcześniej brałam udział w tej zabawie, również jak moja przedmówczyni odpowiem na pytania tutaj. ;)))
    1. Właściwie nie wiem. Pewnego pięknego dnia stwierdziłam, że wszyscy mają blogi to ja też chcę. :P
    2. Powiem nieskromnie - jest kilka takich. Uwielbiam mój kalendarz oraz pudełko na zdjęcia, które niedawno wykonałam. ;)
    3. Kiedyś chiałam zrobić coś niepowtarzalnego na urodziny mojej znajomej. I tak to się zaczęło. ;)
    4. Ojj, chyba już 1,5 roku jakby wziąść wszystko pod uwagę.
    5. Nie mam ulubionego. ;)
    6. To różnie bywa. Nie raz jest to jakiś kolor, innym razem przedmiot lub kompletnie coś innego.
    7. Najczęściej gdy nie mogę zasnąć i przewracam się z boku na bok.
    8. Szczerze mówiąc od czasu rozpoczęcia studiów dawno nic nie czytałam dla siebie i po prostu dla przyjemności. Niedawno zaczęłam "Submarine" Joe'go Dunthorne'a zmotywowana filmem na jej podstawie. Strasznie mi się podoba ale ciągle nie mam czasu dokończyć. :P
    9. Każda pora roku ma swój urok dlatego chyba nie mam ulubionej. ;)
    10. Nie umiem tworzyć w ciszy więc za każdym razem towarzyszy mi szeroko pojęta muzyka gitarowa z mojej playlisty, tudzież po prostu włączam Eskę Rock. :>
    11. "Never give up."
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że znalazłaś trochę czasu i odpowiedziałaś na moje pytania mimo tego, że brałaś już wcześniej udział w tej zabawie. Podobnie tak jak ty zaczęłam się zajmować scrapbookingiem, a dokładnie chciałam zrobić niepowtarzalną kartkę na rocznicę ślubu dla moich rodziców.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Chyba najczęs]ściej tak to się zaczyna. :) A tak przy okazji zakochałam się w Twoich decoupage'owych pudełeczkach! Są niesamowite. ;)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, naprawdę miło mi czytać takie opinie:)

      Usuń
  5. Witaj Gosiczku : )Bardzo dziękuję za wyróżnienie mnie.Bardzo chętnie i z wielką przyjemnością wzięłam udział w zabawie.Wszystko według zasad jest u mnie na blogu.Obejrzałam bloga twego i pozostanę tutaj na dłużej.Pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie. Zajrzałam na Twojego bloga sprawdzić odpowiedzi i nominacje. Bardzo mi miło, ja również będę śledzić Twoje kolejne prace:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Super, dzięki za udział w zabawie. List w butelce oglądałam, muminki też bardzo dobrze wspominam, z przeznaczeniem również sie zgadzam a porządki w szafie...niedługo czas zacząć:) Pozdrawiam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń